نوشته ها

Our ideas and writings

نوشته ها1399-12-01T17:00:13+00:00

منتخب نویسنده

کدام یک از مطالب مورد توجه شما است؟

پوست در بازی یکی از بهترین کتابهایی است که شما می توانید در حوزه مدیریت بازاریابی مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید

حقایق نهان، دروغ‌های عیان

توسط |دی ۱۸ام, ۱۳۹۹|دسته بندی ها: بازمهندسی, فرمولاسیون, مدل ریاضی, معرفی کتاب|

برداشتی از کتاب "حقایق نهان، دروغ‌های عیان" پیامدهای اجتماعی «تحریف‌ترجیح» تیمور کوران، حقایق نهان، دروغ‌های عیان، ترجمه سید حامد بهشتی، انتشارات روزنه، [...]

تجربه

توسط |بهمن ۲۴ام, ۱۴۰۰|دسته بندی ها: PDF, بازاریابی, بازمهندسی, تحلیل و تشریح, فرمولاسیون|

تجربه علی حفیظی (بهمن ۱۴۰۰)   مقدمه مدتی است به تجارب کاری که داشتم، فکر می‌کنم  و پرسش‌هایی ذهن مرا مشغول می‌کند. [...]

آیا تمرکز همیشه باعث موفقیت است؟

توسط |بهمن ۱۷ام, ۱۴۰۰|دسته بندی ها: تحلیل و تشریح|

آیا تمرکز همیشه باعث موفقیت است؟ علی حفیظی (بهمن ۱۴۰۰)   آیا همیشه تمرکز باعث موفقیت است؟ چند درصد افرادی که کسب [...]

خرید یعنی: انگیزه، توانایی و دسترسی

توسط |بهمن ۱۶ام, ۱۴۰۰|دسته بندی ها: PDF, بازاریابی, بازمهندسی, فایل, فرمولاسیون|

خرید یعنی: انگیزه، توانایی و دسترسی فصل دوم (قسمت اول) علی حفیظی (پایگاه خبری توسعه پویا، خبر ۳۳۷۰۳، یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰.) [...]

تجربه

بهمن ۲۴ام, ۱۴۰۰|بدون دیگاه

تجربه علی حفیظی (بهمن ۱۴۰۰)   مقدمه مدتی است به تجارب کاری که داشتم، فکر می‌کنم  و پرسش‌هایی ذهن مرا مشغول می‌کند. آیا همیشه [...]

۲۴۱۱, ۱۴۰۰

تجربه

بهمن ۲۴ام, ۱۴۰۰|بدون دیگاه

تجربه علی حفیظی (بهمن ۱۴۰۰)   مقدمه مدتی است به تجارب کاری که داشتم، فکر می‌کنم  و پرسش‌هایی [...]

حقایق نهان، دروغ‌های عیان

توسط |دی ۱۸ام, ۱۳۹۹|دسته بندی ها: بازمهندسی, فرمولاسیون, مدل ریاضی, معرفی کتاب|

برداشتی از کتاب "حقایق نهان، دروغ‌های عیان" پیامدهای اجتماعی «تحریف‌ترجیح» تیمور کوران، حقایق نهان، دروغ‌های عیان، ترجمه سید حامد بهشتی، انتشارات روزنه، چاپ دوم، ۱۴۰۰. [...]

نقطه عطف

توسط |مرداد ۱۷ام, ۱۴۰۰|دسته بندی ها: خلاصه برداری, فرمولاسیون, معرفی کتاب, نامداران (معرفی افراد)|

برداشتی از کتاب “نقطه عطف” مالکوم گلدول، نقطه عطف، ترجمه فریبرز آذرنیا، انتشارات روزبهان، ۱۳۹۸. The Tipping Point How little things can make a big [...]

تفاوت بازاریابی و فروش:

توسط |اسفند ۱۲ام, ۱۳۹۹|دسته بندی ها: بازاریابی|

تعریف بازاریابی (تفاوت بازاریابی و فروش):   اگر فروش تصویر یک تابلو نقاشی باشد بازاریابی مجموعه عوامل و فرآیندهایی است که منجر به ایجاد آن [...]

آینده نزدیک

توسط |دی ۱۸ام, ۱۳۹۹|دسته بندی ها: معرفی کتاب|

برداشتی از کتاب "آینده نزدیک" The Inevitable   چرا این کتاب؟  چنانچه دیدی در خصوص آینده داشته باشیم، شاید بتوانیم مسیر مناسبتری را انتخاب کنیم. [...]

پوست در بازی

توسط |آبان ۲۵ام, ۱۳۹۴|دسته بندی ها: خلاصه برداری, معرفی کتاب, نامداران (معرفی افراد)|

برداشتی از کتاب "پوست در بازی" Skin in the game چرا این کتاب؟  اگر در حوزه بازاریابی، کارآفرینی و فروش فعالیت دارید، مطالعه این کتاب [...]

برگشت به بالا